A A A

hashtag

Pre nego što započnemo priču o haštagovima moramo imati u vidu šta haštagovi jesu i kako su nastali.

Prvi haštagovi se vezuju za Twiter i na ovoj socijalnoj mreži haštagovi su zabeležili ogorman uspeh dok druge mreže, prvenstveno Facebook je počeo sa korišćenjem haštagova 2013 godine dok druge neznatno nakon ovog perioda.

Haštagovi su način da se kategorizuju objave na društvenim mrežama jer klikom na haštag vi ćete zapravo dobiti jedan profil koji se odnosi samo i isključivo na temu haštaga. Ovo je svakako jedan od načina da ljudi podele svoje ideje na određenu temu i na taj način otvara se mogućnost za povezivanjem onih koji imaju interesovanja prema ovim temama. Haštag je zapravo zamena za određeni medijski naslov.

Ova reč nema prevod i takođe je nova reč u engleskom jeziku, nastala sa pojavom ovog pravca kategorizacije poruke.

Haštag se pravilno koristi tako što pišete sledeće #abc-portal (taraba i odmah za tarabom reč koju želite da istaknete) i upravo je ovo način da svoju poruku prenesete putem društvene mreže.

Saveti za korišćenje haštagova ukoliko želite da vaša objava postigne bolju preglednost:

- Haštagujte temu koja ima veze sa vašom objavom

- Proverite koliko je popularan haštag

- Nemojte koristiti haštagove u rečenicama (u tekstu)

- Haštag pišite na dnu vaše objave

- Što više haštagova to će biti manje interakcije

- Haštagovi na pinterestu ugalvnom nemaju smisla

- Instagramće sam ponuditi reči koje možete haštagovati

- Youtube će vam pomoći da možda više ljudi vidi vašu objavu

Ukoliko ne znate koji haštag da koristite uz svoje objave, javite nam se.