A A A

Ukoliko želite da vaš sajt bude bolje pozicioniran u odnosu na konkurenciju, prilikom petrage u Google pretraživaču, neophodno je da svoje sadržaje redovno ažurirate i u skladu sa pravilima koja postoje kako bi se vaš sajt optimizovao.

Ukoliko ste ikada dali da se vaša stranica oglašava na nekim od internet portala, primetićete da se ime vaše kompanije zaista pojavljuje među prvima kada se ukuca u Google pretraživaču. Prvi problem kod ovakvih sajtova je upravo taj da sajt na kome se vi oglašavate, pored vaše kompanije, reklamira bar još 10 istih ili sličnih usluga ili proizvoda i, u vezi sa tim, da li ste sigurni da će potencijalni kupci ili korisnici usluga na kraju ipak zvati vas a ne nekog drugog sa imenika portala na kome se oglašavate?

odrzavanje sajta

Drugi problem koji nije rešiv ukoliko nemate vaš optimizovan sajt je taj da se na ključne reči biznisa kojim se bavite ime vaše kompanije ne pojavljuje. Iz ovog razloga mnogo je važnije imati kvalitetan i optimizovan sajt. Plaćanje reklame na internet portalima u odnosu na plaćanje održavanja sajta na godišnjem nivou zaista pokazuju da je razlika u ceni neznatna ili je čak ni nema, a prednosti sopstvenog sajta će ubrzo biti evidentne u vašem poslovanju.

Naš savet je svakako da resurse uložite u samostalno izgrađivanje svog brenda na tržištu putem sajta na internetu. Sami, pak, inetrnet portali mogu vam u toj situaciji poslužiti kao dopuna vašeg već postojećeg kvalitenog internet poslovanja.

Ne zaboravite i to da i reklama od usta do usta može biti preneta na FB, Instgram ili Google recenziju.

Zatražite ponudu za sajt