A A A

vodjenje instagramaInstagram je proizvod novih medija i spada u red socijalnih mreža. Instagram je u vlasništvu Facebook kompanije i zvanično je aktivan od 2010. godine.

Ova aplikacija služi kako bi ljudi podelili video i foto materijale sa drugim osobama. Sve podeljene materijale možete komentarisati ili klikom na jedno dugme možete staviti do znanja da vam se predstavljen materijal dopada (takozvani „like“).

Razvojem tehnologija, u ovom smislu telefonskih uređaja, danas, video i foto materijale možete sami obrađivati i potpuno na jedan kreativan način se izraziti kroz audio - video zapis ili fotografiju.

Instagram koriste, uglavnom, u današnje vreme ljudi ispod 35 godina jer se vešto snalaze u vizualnom prezentovanju i prenošenju poruka zahvaljujući razvoju tehnologije uz koju su odrastali i sazrevali. Naravno i oni koji su iznad ovih godina, jer tako nalaže komunikacija novih medija, neretko počinju da koriste ovu mrežu ukoliko ne iz razloga samopromocije a to iz razloga ili potrebe da budu u toku sa dešavanjima oko sebe. Više o instagram korisnicima ćemo pisati u sledećim tekstovima.

Naime, instagram je postao izuzetno popularna aplikacija i danas ga ne koriste samo pojedinci već i mnogobrojne kompanije, mala i srednja preduzeća,  razno razne prodavnice, centri i mnogi drugi kako bi svoj proizvod ili uslugu prodavali ili prezentovali u cilju prodaje.

Ukoliko ste odlučili da promovišete svoju uslugu ili proizvod neophodno je da posedujete osnovno znanje o tome kako i na koji način vizualno približiti korisniku vašu uslugu ili proizvod. Neki od primera koje želimo da istaknemo su: Formiranje ciljne grupe, Obraćanje ciljnoj grupi kroz sliku, audio – video materijal, Izražavanje putem kraćeg teksta koji bliže opisuje vizuelni materijal. Ovo je minimum koji je neophodno da znate kako bi ste poboljšali svoj biznis uz pomoć društvenih mreža kao što je ova. Sledeće što je neophodno da znate je da ne upoređujete vaš biznis profil sa profilima pojedinaca (što ćemo takođe u kasnijim tekstovima objasniti).

Svakako ukoliko vam se učini da je samo ovaj početak već komplikovan daleko jeftinije će vam biti da angažujete stručnjake u ovoj oblasti nego da učite uz pomoć knjiga, video prezentacija i sličnog jer novi mediji su postali, čini se, kao ni jedna druga struka zahtevni i menjaju se iz godine u godinu. Menjaju se uslovi korišćenja, načini korišćenja, estetika, politike priatnosti i slično.

Ukoliko želite da odgovorno pristupite razvoju posla uz pomoć interneta i društvenih apalikacija u ovom smislu neophodno je da se posavetujete sa stručnjacima kako i na koji način da se predstavite tržištu i ono najvažnije kako da pobedite konkurenciju.